Вашето име  
 Вашият e-mail адрес  
 Име на получателя  
 E-mail на получателя  
Над 24 000 клиенти на EVN са се абонирали за SMS известяване
Автор: Екип Plovdiv24.bg 14:15 / 17.02.2014Коментари ()2783
© Plovdiv24.bg
Почти 100% ефективност показва услугата на EVN България за безплатно известяване по SMS или имейл преди прекъсване на електрозахранването поради неплатени в срок задължения. Средно на месец дружеството изпраща 1000 броя предупредителни съобщения за предстоящо изключване поради неплащане в срок. От тях при едва 70 брoя средно се стига до изключване, което е 0,3% от общия брой 24 000 клиенти, заявили безплатната услуга. Това свидетелства за високата ефективност на услугата при 99,7% от абониралите се клиенти, при които не се стига до изключване на електрозахранването и по този начин се спестяват разходи за неговото възстановяване.

Заявявайки услугата, която се предлага от началото на 2013 г., клиентите получават известия по SMS или имейл най-малко 3 дни преди прекъсване на снабдяването в случай, че са пропуснали крайните срокове за заплащане. Услугата е безплатна за всички клиенти на EVN България, без значение на ползвания от тях мобилен оператор.

Заявяването на услугата се извършва чрез попълване на декларация, в която се вписва:
• име на клиента
• ИТН (измервателна точка номер)
• валиден имейл или номер на мобилен телефон (за клиентите на всички мобилни оператори в страната).

С цел да се гарантира достоверността на предоставените данни е необходимо титулярът на партидата (или упълномощено от него лице) да предаде попълнената декларация в удобен за него EVN Офис. Като допълнителна опция със същата декларация клиентите имат възможност едновременно да заявят и удобната услуга за ежемесечно получаване на информация по SMS или имейл за стойността на консумираната електроенергия. Декларацията може да бъде намерена на:
http://www.evn.bg/getdoc/b5abe50c-62ec-4cb6-a0a2-fb31920370c1/KK462_Deklaracia_bitovi_klienti.aspx

EVN България напомня, че утвърдените срокове за заплащане на консумирана електроенергия са:

• I група клиенти - от 1-о до 15-о число на месеца
• II група клиенти - от 11-о до 25-о число на месеца.

Всеки клиент може да се информира за своя срок от предишна фактура за консумирана електроенергия или на денонощния телефон за информация - 0700 1 7777. След изтичането на официалния срок за плащане, дружеството предоставя възможност на клиентите си да заплатят консумираната от тях електроенергия в 10-дневен период, в който се начислява законната лихва за забава. Изключвания на електрозахранването поради неплатена фактура не се извършват по време на празнични и почивни дни.



Още по темата: общо новини по темата: 271
26.06.2020 »
03.03.2020 »
18.01.2020 »
10.04.2019 »
28.02.2019 »
02.07.2018 »
предишна страница [ 1/46 ] следващата страница

Още новини от Новини от Пловдив:

https://www.plovdiv24.bg/novini/plovdiv/Nad-24-000-klienti-na-EVN-sa-se-abonirali-za-SMS-izvestyavane-479345
Copyright © Plovdiv24.bg. Всички права запазени.