Вашето име  
 Вашият e-mail адрес  
 Име на получателя  
 E-mail на получателя  
Според анализ: Липсва достатъчно реклама на Пловдив
Автор: Екип Plovdiv24.bg 10:14 / 12.02.2013Коментари ()1514
© Plovdiv24.bg
Липсва достатъчно информация в чужди източници, рекламиращи предимствата на Пловдив и неговия туристически продукт, сочи анализът в годишна програма за развитие на туризма в Община Пловдив за 2013 г., предаде репортер на Plovdiv24.bg. Според документа, който ще се гласува на сесията на ОбС в четвъртък, туристите не са запознати с културния календар на града, получават информацията със закъснение, не се предлагат достатъчно екскурзии от Пловдив до близки дестинации, а броят на указателни табели на английски език е незадоволителен и съществува езикова бариера и лошо отношение към туристите при ползване на транспортни, пощенски, здравни и други важни за тях услуги.

Наред с това в анализа се споменава, че Пловдив като дестинация има позитивен имидж и сред българските, и сред чуждестранните туристи. Поддържа се убеждението, че сме град на изкуствата и културен център на България.

Целите, които си поставя Общината в годишната програма за развитието на туризма през 2013 г., са повишаване на конкурентоспособността и ефективността на туристическия продукт на дестинация Пловдив. Това трябва да се постигне чрез пълноценно използване на наличните културно-исторически и природни ресурси, подобряване на информационната и рекламна среда, диверсификация на туристическия продукт и повишаване качеството на предлаганите услуги, пише още в документа.

Ще се търси привличане на по-платежоспособни туристи, увеличаване заетостта на легловата база, повишаване броя на посещенията в музеите и културно-историческите забележителности, предлагане на комбиниран туризъм, популяризиране на слабо познати обекти и маршрути в региона и увеличаване възможностите за практикуване на уикенд туризъм, повишаване степента на информираност за Пловдив като град с най-древна история и култура и разнообразяване брандовата идентичност на града като основна дестинация за културен туризъм в България и естествен логистичен център на Тракийски туристически район.

Промотирането на Пловдив като стратегически център на Тракийски туристически район ще става чрез участия на международни туристически и специализирани изложения, организиране на журналистически турове на представители на авторитетни медии, осъществяване на рекламна кампания в печатни, специализирани телевизионни и електронни медии на основни регионални и международни пазари и разработване на Стратегията за развитие на туризма в община Пловдив 2014 - 2018 г.


Още новини от Новини от Пловдив:

https://www.plovdiv24.bg/novini/plovdiv/Spored-analiz-Lipsva-dostatuchno-reklama-na-Plovdiv-415160
Copyright © Plovdiv24.bg. Всички права запазени.