Вашето име  
 Вашият e-mail адрес  
 Име на получателя  
 E-mail на получателя  
Летище "Пловдив" проверява качеството на обслужване чрез анкета
Автор: Екип Plovdiv24.bg 10:19 / 11.01.2013Коментари ()3183
©
Ръководството на летище "Пловдив" реши да проучи мнението на пътниците за качеството на обслужването. В терминала на аеропорта са монтирани нови табели, които подканят пасажерите да споделят своите впечатления. За да се улесни комуникацията, в сайта на летището е поместена анкета, която още по-подробно отразява качеството на обслужване в различните звена - чек-ин, сигурност, търговски обекти, хигиена, усещане за безопасност и отношение на персонала.

"Искаме да получим обратна връзка от пътниците, за да се подобри качеството на работа в звената, в които има пропуски", коментира директорът на летище "Пловдив" Дойчин Ангелов

Данните от анкетата ще бъдат систематизирани и обобщени. През последните три години броят на пътниците, които минават през пловдивското летище, е увеличен три пъти, защото то се оказва стратегическа точка между спа дестинациите, зимния туризъм и общините от Южен Централен район. 



Още по темата: общо новини по темата: 472
04.05.2024 »
26.04.2024 »
24.04.2024 »
17.04.2024 »
14.04.2024 »
12.04.2024 »
предишна страница [ 1/79 ] следващата страница

Още новини от Новини от Пловдив:

https://www.plovdiv24.bg/novini/plovdiv/Letishte-Plovdiv-proveryava-kachestvoto-na-obsluzhvane-chrez-anketa-407759
Copyright © Plovdiv24.bg. Всички права запазени.