Вашето име  
 Вашият e-mail адрес  
 Име на получателя  
 E-mail на получателя  
Ресторант в Пловдив с две различни менюта, извинява се на клиенти
Автор: Екип Plovdiv24.bg 15:05 / 25.08.2012Коментари ()16961
Имахме резервация за вечеря в ресторант "Фемили" преди повече от седмица. Отидохме и както разглеждахме менютата, забелязахме разлики от няколко лева в цените в различните менюта. На въпрос към сервитьорката, защо има разлика в цените, тя видимо притеснена, започна да обяснява, че е станала грешка и по-ниските цени са "стари", а актуалните, естествено, са по-високите. 

Интересно как така на масата бяха попаднали тези по 2 различни менюта, със "стари" и "актуални" цени. Накрая на вечерята, поисках сметката и получих "служебен бон", който след като получи сумата, сервитьорката направи опит да прибере, но не успя. Изпращам снимки на менютата и служебния бон. Докога разни ресторантьори ще правят опити да заблуждават клиентите си?, пише на редакционната поща на Plovdiv24.bg наш читател.

От заведението заявиха пред репортер на сайта, че въпросното меню е само едно, старо, неактуално и попадането му на масата е случаен инцидент, за който управата се е извинила на клиентите си и който няма да се повтори за в бъдеще.


Още новини от Новини от Пловдив:

https://www.plovdiv24.bg/novini/plovdiv/Restorant-v-Plovdiv-s-dve-razlichni-menyuta-izvinyava-se-na-klienti-375944
Copyright © Plovdiv24.bg. Всички права запазени.