Вашето име  
 Вашият e-mail адрес  
 Име на получателя  
 E-mail на получателя  
Увеличават се оплакванията срещу неправилно формираните телефонни сметки на мобилните оператори
Автор: Екип Plovdiv24.bg 09:51 / 10.05.2012Коментари ()3556
© Plovdiv24.bg
Вчера се проведе заседание на Консултативния съвет в областта на електронните съобщения. На него присъстваха членовете на КРС, както и представители на Министерство на транспорта, информационните технологии и съобщенията, Комисия за защита на потребителите, Комисия за защита на конкуренцията и много други институции.

Председателят на КРС д-р Веселин Божков представи на присъстващите статистика на жалбите, получени в Комисията за изминалата 2011 г., както и за първите четири месеца от 2012 г. Обърнато беше внимание, че трудностите, които абонатите срещат в отношенията си с операторите, продължават да бъдат същите.

След влизането в сила на измененията на Закона за електронните съобщение (ЗЕС) в края на миналата година се наблюдава засилен интерес от страна на потребителите по отношение на правата им, които произтичат от изменената законова рамка, включително и относно възможността за едностранно прекратяване, без неустойки, на договор в 7-дневен срок от сключването му.

Подчертано беше, че оплакванията срещу нелоялните търговски практики и неправилно формираните телефонни сметки са се увеличили. Преносимостта на номерата, нежеланото автоматично подновяване на договори, получаването на нежелани SMS, неуведомяването при достигане на кредитния лимит и некомпетентното обслужване също са част от често срещаните жалби на потребителите.

Поставените проблеми бяха в основата на дискусията между регулаторите, операторите и потребителските организации. В заключение Комисия за регулиране на съобщенията изрази своята позиция по всеки от поставените въпроси, като председателят подчерта важността на доброто взаимодействие между потребителските организации, операторите и регулаторните органи в повишаване потребителската култура и информираност на българските граждани за техните права и задължения, като ползватели на телекомуникационни услуги.



Още по темата: общо новини по темата: 12
01.06.2012 »
29.11.2011 »
25.07.2011 »
24.05.2011 »
28.03.2011 »
28.03.2011 »
предишна страница [ 1/2 ] следващата страница

Още новини от Национални новини:

https://www.plovdiv24.bg/novini/Bylgaria/Uvelichavat-se-oplakvaniyata-sreshtu-nepravilno-formiranite-telefonni-smetki-na-mobilnite-operatori-350644
Copyright © Plovdiv24.bg. Всички права запазени.