Вашето име  
 Вашият e-mail адрес  
 Име на получателя  
 E-mail на получателя  
Покрай голямото пазаруване се сблъскахме и с големи проблеми
Автор: Екип Plovdiv24.bg 08:55 / 04.01.2023Коментари ()1639
©
С какви проблеми се обърнаха към онлйн платформата "Ние, потребителите" потърпевши от покупки покрай отминалите коледно-новогодишни празници?

– неработещи кодове за отстъпки при покупки през Интернет

️– фалшиви стоки

– непредоставяне на инструкции за употреба на електрически уреди и съмнение за опасност

– маркиране на артикули с намалени цени на редовните им цени

– недействителни намаления

– липса на промоционални артикули

– по-високи цени на дадени стоки в онлайн магазина на търговец в сравнение с физическите му обекти* и др.

На потребителите са дадени безвъзмездно насоки и помощ в комуникацията и подготвянето на писмени жалби до търговците за уреждане на казусите.

А имаше и един пример за добра практика, която четири млади момичета споделиха с нас. Спонтанно решили да посрещнат новата година в Сливен, запазили като на шега къща за гости и макар да тръгнали със съмнения, останали приятно изненадани, когато видяли, че домакините ги чакали на гарата, а в къщата на масата имало приготвени за тях напитки и храна.


Още по темата: общо новини по темата: 341
06.12.2023 »
01.12.2023 »
12.11.2023 »
16.01.2023 »
16.01.2023 »
11.01.2023 »
предишна страница [ 1/57 ] следващата страница

Още новини от Национални новини:

https://www.plovdiv24.bg/novini/Bylgaria/Pokrai-golyamoto-pazaruvane-se-sbluskahme-i-s-golemi-problemi-1517606
Copyright © Plovdiv24.bg. Всички права запазени.