Вашето име  
 Вашият e-mail адрес  
 Име на получателя  
 E-mail на получателя  
В навечерието на Черния петък: Защо вече не могат да ни цакат с "намаление в намалението"?
Автор: Екип Plovdiv24.bg 13:34 / 01.11.2022Коментари ()7670
©
Предстоят множество кампании за намаления – за Черния петък, за Коледа и Нова година.

Какви са рисковете при пазаруване от подобни акции? Да бъдем привлечени от висок процент намаление да станем жертва на измама през новорегистрирани магазини или маркетплейси да попаднем на фалшиви стоки.

Как да ги избегнем?

– да сравняваме какви са при различните търговци цените на стоките, които ще заплатим, а не размера на намалението да избягваме е-магазини без данни за търговеца, информация за потребителските права – на отказ в 14-дневен срок и на рекламация до две години от закупуването да не въвеждаме лични данни в непознати платформи

Какво означава "намаление в намалението“ и защо вече този търговски трик е невъзможен?

Дълги години търговците прилагаха тази тактиката – натрупване на процентите от няколко промоции една след друга. Това правеше намалението да изглежда по-голямо и примамливо. От началото на тази година обаче има промени в законодателството и при прогресивно намаление, т.е. повторно намаляване на цената след като дадената стока вече е продавана с отстъпка в продължение на поне месец, за базова цена при изчисляване на новия процент се взема цената преди първото намаление.

Съветите са на експертите от "Ние, потребителите".


Още новини от Любопитни новини:

https://www.plovdiv24.bg/novini/interesno/V-navecherieto-na-Cherniya-petuk-Zashto-veche-ne-mogat-da-ni-cakat-s-namalenie-v-namalenieto--1448429
Copyright © Plovdiv24.bg. Всички права запазени.