 © Plovdiv24.bg | Снимка: Архив | Читател разказа за преживяванията си в масовия градски транспорт в града под тепетата. Човекът се свърза с Plovdiv24.bg и съобщи:
"Здравейте, уважаема медия. Искам да изразя за пореден път възмущението по линия 10. Гавра с пътниците. На 23.09.2022 г. около 6:18 часа сутринта се качих на въпросната линия от спирка "Форум Тракия", като не очаквах поредно безхаберие от водача на автобуса. Вместо да продължи движението по ул. "Съединение", както е по маршрут, като там беше спирка "Кино Фейсис", зави надясно към ул. "Бранислав Велешки" и направи обиколка на бул. "Освобождение".
Чудех се къде ще ме закара, но най накрая си продължи по маршрута, при което можете да си представите колко спирки са пропуснати и хората, които са чакали линията, са чакали по 40-50 минути.
Моля, задайте въпроси към Общината, която сключва договора с тези транспорти фирми: Защо като няма изпълнение от страна на превозвачите, не се спират субсидии и не се прекратяват договори? Защо няма контрол дали се спазват разписанията, дали се движат автобуси по договор и т.н.? Предвид, че по въпросната линия, по която са сменени три фирми, явно много добре се вижда сегашната фирма колко добре я обслужва". |