Вашето име  
 Вашият e-mail адрес  
 Име на получателя  
 E-mail на получателя  
Клиент на "Булсатком" изяде дръвцето
Автор: Стойчо Генов 20:15 / 04.08.2021Коментари ()73602
© Plovdiv24.bg
Редовен читател на Plovdiv24.bg се свърза с редакцията ни, за да изкаже възмущението си от работата на един от кабелните оператори в града - "Булсатком". Пловдивчанинът призна, че е крайно разочарован от отношението към него и поиска да разкажем историята му, която все още няма щастлив край. Даваме му думата сега:

"От доста време съм абонат на "Булсатком". Преди месец си смених адреса в Пловдив – от район "Тракия“ се преместих в квартал "Каменица“. Звъннах им и подадох заявление за смяна на адреса. Отговориха ми: "Няма проблем, до 3 дни ще стане“.

Минаха обаче тези 3 дни – нищо. Изчаках още 3 – същата работа. Затова реших да отида на място в офиса им. Оттам се чудеха какво да ми отговорят и с "половин уста“ и "неофициално" ми признаха, че имат голям проблем с екипите. Старите им работници били напуснали и нямали достатъчно хора, които да работят.

Заявката съм пуснал на 3 юли и до ден-днешен ги чакам, но няма развитие по моя въпрос и съм без интернет и телевизия на новия адрес. Имат покритие в сградата, в която се преместих и просто трябва да дойдат на място и да ме свържат. Но явно работят с 20-30 дни закъснение и в момента изостават още повече. Разбрах, че авариите ги отстраняват след 7-8 дни и доста клиенти в Пловдив вече са пропищели от тяхното обслужване.

Отношението им към клиента е отвратително. Писах жалби по имейли, но никой не ти дава обяснение. А най-голямата наглост беше, че междувременно получих обаждане да си платя сметката. Имам над 10 разговора с тях по телефона, пиша им мейли, ходих два пъти до офиса им – всеки ми вдига рамене и ми отговаря, че до ден-два ще ми се обадят. Лъжат ме най-безпардонно и единственото обаждане, което получих от тях, е да си платя сметката и то за времето, през което не са ми предоставили услуга.

Изключително неудобство за мен и цялото ми семейство. Най-лошото е обидното им отношение и това, че никой не ти дава официална информация. Не знам дали това преместване ще се осъществи изобщо, не знам по какъв начин ще бъда компенсиран ... пълно неведение за всичко".


Още по темата: общо новини по темата: 19
05.05.2022 »
04.05.2022 »
03.08.2021 »
10.07.2021 »
02.03.2016 »
21.01.2016 »
предишна страница [ 1/4 ] следващата страница

Още новини от Новини от Пловдив:

https://www.plovdiv24.bg/novini/plovdiv/Klient-na-Bulsatkom-izyade-druvceto-1112888
Copyright © Plovdiv24.bg. Всички права запазени.