Вашето име  
 Вашият e-mail адрес  
 Име на получателя  
 E-mail на получателя  
Брутални опашки пред офисите на EVN, чака се с часове!
Автор: Георги Кирилов 16:18 / 26.05.2021Коментари ()9405
© Plovdiv24.bg
За брутални опашки пред офисите на ЕР-ЮГ (EVN) съобщи читател на Plovdiv24.bg.

"Чакам вече втори час на опашката пред офиса на ЕР-ЮГ (EVN) в МОЛ-Пловдив. По всичко личи, че работния ми следобед ще "изчезне" тук. Опашката върви много бавно. Обслужването е изключително бавно. Очевидно е, че служителите нямат желание или способност да си свършат качествено работата.

Реално за територията на Пловдив и региона само три КЕЦ-а обслужват клиентите на монополното дружество. Тук в мол-а, в Кючука и в "Тракия". Това е крайно недостатъчно в предвид населението.

Потресен и отвратен съм от качеството на услугата, но какъв избор имам?", заключи нашият читател.

Припомняме, че от електроразпределителното дружество още в средата на месеца предупредиха следното:

"Поради техническите дейности няма да са възможни плащания на фактури за консумирана енергия в периода от 20:00 ч. на 20 май (четвъртък) до 06:00 ч. на 26 май 2021 г. (сряда).

Обслужването на клиенти, лично, по телефон и имейл, също ще бъде затруднено, като ще има възможност само за общи консултации и получаване на документи в офисите на компанията.

EVN България напомня, че във връзка с техническо обновяване и подобряване на системата за обработка на данни, няма да са възможни заплащания на фактури за консумирана енергия за периода от 20:00 ч. на 20 май (четвъртък) до 06:00 ч. на 26 май 2021 г. (сряда). В посочения период няма да са възможни плащания нито на каси на "Български пощи“ ЕАД, нито по банков път или интернет. 

Дейността на EVN офисите в посочения период ще бъде с ограничени функции като ще са възможни само общи консултации и получаване на документи. Приемът на документи в офисите в тези дни няма да е възможен. В тази връзка съветваме клиентите да планират своите посещения в офиси така, че да не съвпаднат с упоменатия срок. В телефонния център клиентите ще могат да получават също само ограничена консултация и информация. 

Периодът за обновление на системата е избран така, че да обхване основно неработни дни с цел да се минимизира неудобството за клиентите.

Обновяването на билинг системата в EVN България ще позволи по-бърза обработка на информация и данни, което е част от развитието на дейностите за работа на свободния пазар на електроенергия".


Още новини от Новини от Пловдив:

https://www.plovdiv24.bg/novini/plovdiv/Brutalni-opashki-pred-ofisite-na-EVN-chaka-se-s-chasove-1088055
Copyright © Plovdiv24.bg. Всички права запазени.