Неуместна шега за спиране на тока заблуждава кленти на "Енерго-Про"
Автор: Екип Plovdiv24.bg 12:33 / 04.10.2018Коментари ()4475
©
В Центровете за обслужване на клиенти на Енерго-Про постъпиха жалби от потърпевши, които описват нов начин за измама. Схемата е следната: клиентът получава обаждане от скрит номер с предупреждение, че електромерът му е разпломбиран и трябва да плати някаква сума, за да не му спрат тока, накрая телефонният разговор завършва със звучен смях. Служители на дружеството са установили, че в случая става дума за използване на шегаджийско гугъл приложение.

"Енерго-Про" предоставя на своите клиенти няколко начина за уведомяване за прекъсване на електроснабдяването вследствие на ненавременно плащане на сметки - чрез имейл, смс или по пощата. В случаите, в които служители на дружеството се свързват с клиенти по телефона за просрочени задължения, те се представят с име и длъжност, като ги съветват да заплатят сметките си за ток на официално обявените за това места – в центровете за обслужване на клиенти, на каси на партньори или по банков път.


Още новини от Национални новини:

https://www.plovdiv24.bg/novini/Bylgaria/Neumestna-shega-za-spirane-na-toka-zabluzhdava-klenti-na-Energo-Pro-819358
Copyright © Plovdiv24.bg. Всички права запазени.