Градският транспорт на Пловдив: Комфортът променил същността на жалбите
Автор: Мариана Панчева 08:30 / 28.01.2018Коментари ()15239
© Plovdiv24.bg
"През последните две години оплакванията по отношение на градския транспорт промениха своя характер." Така кметът по транспорт Златин Велев коментира качеството на предлаганата услуга в града под тепетата, предаде репортер на Plovdiv24.bg. 

По думите му сигнали от рода на "Атобустът тече", "Не е безопасен", "Вратата е подпряна с кол", "Човек може да изпадне" вече не пристигат. 

Качеството на автопарка видимо се подобри и това даде възможност пътниците да започнат да обръщат внимание на поведението на шофьорите и кондукторите, защото когато не ти е комфортно не гледаш дали кондукторът е любезен, дали е с чисти ръце и т.н., заяви ресорният заместник кмет и увери, че всеки един сигнал (независимо от неговия характер) се проверява.



Още по темата: общо новини по темата: 339
12.05.2024 »
07.05.2024 »
05.05.2024 »
02.05.2024 »
16.04.2024 »
08.04.2024 »
предишна страница [ 1/57 ] следващата страница

Още новини от Новини от Пловдив:

https://www.plovdiv24.bg/novini/plovdiv/Gradskiyat-transport-na-Plovdiv-Komfortut-promenil-sushtnostta-na-zhalbite-771922
Copyright © Plovdiv24.bg. Всички права запазени.