Пловдивчанка си поръча продукт по интернет, остана разочарована
Автор: Мариана Панчева 08:40 / 31.07.2017Коментари ()27388
© Plovdiv24.bg
Разочаровани потребители продължават да заливат редакцията на Plovdiv24.bg с историите си за некачествени продукти. Ето и поредния: "Обръщам се към Вас, медията която най-точно отразява и проследява проблемите на гражданите.

Преди 20 дни видях една реклама във Фейсбук на пила с марката Scholl и от страницата на "Продукти Шол" (best-online-promotions.com) и закупих два броя. Усъмних се в качеството заради ниската цена, но прочетох коментарите на други клиенти и се реших.
Бяха много бързи в доставката, пратката бе придружена от Гаранционна карта и товарителница.

Пробвайки уреда, разбрах, че съм си дала парите на вятъра, защото при допир с крака абразивната ролка спира да върти, но моторчето работи.

Оставих коментар под продукта във Фейсбук, че не съм доволна и попитах с какви документи трябва да го върна, защото липсва касова бележка. Отговора беше много нагъл... "Това не е нещо, което да напишете в коментар. За такава информация пишете лично съобщение", коментарът ми беше изтрит.

Афектирана попитах: "Защо изтриват негативните коментари?", при което бях блокирана. Отношението им ме накара да се задълбоча в измамите на он-лайн търговеца.

1.Защо продуктът не е придружен с касова бележка?

2.Защо няма инструкция на български език?

Странно, че световноизвестна марка като Scholl, създадена в далечната 1906 г., не поставя вграден надпис върху пластмасовия корпус на уреда.

Има много въпроси, които не знам на кого да ги задам. Вероятно към НАП - защото липсва касова бележка; или към Икономическа полиция - за защита на регистрираните световни марки; или към Комисията за защита на потребителя."



Още новини от Новини от Пловдив:

https://www.plovdiv24.bg/novini/plovdiv/Plovdivchanka-si-porucha-produkt-po-internet-ostana-razocharovana-738080
Copyright © Plovdiv24.bg. Всички права запазени.