15 000 са сменили клиентските си данни безплатно от началото на кампанията на EVN
Автор: Екип Plovdiv24.bg 10:27 / 20.11.2008Коментари ()1021
Важен фактор за повишаване стандартите на комуникация с клиентите и тяхното обслужване е качеството на наличната клиентска информация в базите данни на дружеството.
За тази цел от 1.09.2008 г. EVN Bulgaria започна да актуализира данните на всички свои клиенти. Кампанията е безплатна и ще продължи до 31.12.2008 г.

От месец октомври в кампанията се включи и партньорът на електроразпределитеното дружество - Бъларски Пощи ЕАД. По този начин клиентите могат да попълват своите актуални данни както във всеки от 39-те КЕЦ (Клиентски Енергоцентрове) и касови салони на EVN Bulgaria, така и във всички клонове на Български Пощи.

Със започналата от 01.09.2008 г. кампания за актуализация на клиентските данни дружеството предоставя възможност до края на 2008 г. напълно безплатно за:
• корекция на адрес за кореспонденция
• корекция на адрес на обекта
• смяна името на клиента.

От старта на проекта до момента от тази възможност са възползвали около 15 000 клиенти.

"За да са сигурни клиентите, че в бъдеще информацията ще достига навреме и винаги до тях, aпелираме клиентите да проверят данните, с които са регистрирани в нашата система", заявяват от EVN.

За целта е необходимо клиентите да разгледат своята последна платена фактура (фискален бон) за електроенергия. Ако има несъответствие в данните, клиентите могат да се възползват от безплатната промоция и да посетят най-близкия КЕЦ, най-близкия касов салон или пощенски клон. След изтичане на срока на кампанията стойността на услугата се заплаща.

 



Още новини от Новини от Пловдив:

https://www.plovdiv24.bg/novini/plovdiv/15-000-sa-smenili-klientskite-si-danni-bezplatno-ot-nachaloto-na-kampaniyata-na-EVN-66853
Copyright © Plovdiv24.bg. Всички права запазени.