Читателка се оплака от лошо отношение на ВиК служител
Автор: Мария Морунова 10:05 / 15.11.2015Коментари ()1975
© Plovdiv24.bg
Читателка на Plovdiv24.bg се оплака от лошо отношение на ВиК служител:

"Здравейте! Днес (11 ноември) в 13:30 ч., прибирайки се вкъщи установих, че няма вода. Успях да се свържа с ВиК. Отговориха ми, че вече е пусната, но ако до 30 мин. все още няма, да позвъня отново.

При повторното ми позвъняване любезен господин ми каза, че оперативната група е забравила да пусне някой кран и сега обикаляли района. След още 30 мин. помолих да ми посочи адреса, на който групата работи, за да отида и да се уверя, че се работи по проблема. Уви, беше ми отказана подобна информация.

В процеса на разговор ми беше споменато името на инж. Драгонов, който водил групата. Успях да измоля телефон за връзка с него. Веднага се обадих. Отсреща слушалката беше вдигната от стар номенклатурен кадър. Поисках обяснение защо толкова време няма вода на ул. "Асен Христофоров" при условието, че ми е казано още преди час и половина, че е пусната...

Едно съм убедена. Проблемът изобщо не се вземаше на сериозно. Помолих го да престанат с комичните си обяснения и ясно и точно да ми се посочи адресът, на който се работи, защото искам да проверя.

Г-н Драгонов започна на висок и груб глас да ми говори, колко му е омръзнало от такива като мен. Посъветвах го да не ми повишава тон. Не е допустимо, човек на неговата позиция да си позволява да ми говори по този начин.

Затвори ми. Часът е 16:00. Вода все още няма.

Благодаря на г-н Драгонов!

Povdiv24.bg, благодаря ви, за това което правите."


Още новини от Новини от Пловдив:

https://www.plovdiv24.bg/novini/plovdiv/Chitatelka-se-oplaka-ot-losho-otnoshenie-na-ViK-sluzhitel-596787
Copyright © Plovdiv24.bg. Всички права запазени.