Читателка се оплака от лошо отношение на ВиК служител | ||||||
| ||||||
Читателка на Plovdiv24.bg се оплака от лошо отношение на ВиК служител: При повторното ми позвъняване любезен господин ми каза, че оперативната група е забравила да пусне някой кран и сега обикаляли района. След още 30 мин. помолих да ми посочи адреса, на който групата работи, за да отида и да се уверя, че се работи по проблема. Уви, беше ми отказана подобна информация. В процеса на разговор ми беше споменато името на инж. Драгонов, който водил групата. Успях да измоля телефон за връзка с него. Веднага се обадих. Отсреща слушалката беше вдигната от стар номенклатурен кадър. Поисках обяснение защо толкова време няма вода на ул. "Асен Христофоров" при условието, че ми е казано още преди час и половина, че е пусната... Едно съм убедена. Проблемът изобщо не се вземаше на сериозно. Помолих го да престанат с комичните си обяснения и ясно и точно да ми се посочи адресът, на който се работи, защото искам да проверя. Г-н Драгонов започна на висок и груб глас да ми говори, колко му е омръзнало от такива като мен. Посъветвах го да не ми повишава тон. Не е допустимо, човек на неговата позиция да си позволява да ми говори по този начин. Затвори ми. Часът е 16:00. Вода все още няма. Благодаря на г-н Драгонов! Povdiv24.bg, благодаря ви, за това което правите." |