Цялостният процес по е-заявяване, е-плащане, е-валидиране и е-връчване на документи - възможен от догодина | ||||||
| ||||||
Дейностите са по проект за надграждане на платформата на електронното управление, финансиран от ОП "Административен капацитет". В момента изпълнителите на всички дейности от проекта проверяват техните разработки в тестова среда и се очаква в началото на следващата година да заработят. Според ръководителят на проекта Христо Христов резултатите от него ще осигурят пълната възможност една услуга да бъде заявена, платена и получена по електронен път. "Динамиката в процесите и информационните технологии, както и промяната в нормативната уредба налагат надграждане на съществуващите ресурси и системи, така че те да могат ефективно и бързо да обслужват крайния потребител, а именно гражданите", допълни той. Христо Христов подчерта, че при избора на пилотни администрации са подбрани тези, чийто услуги са най-използвани, и биха улеснили най-много хора с тяхното електронизиране. Някои от тях са Министерство на правосъдието, Агенция "Митници", Агенция по вписванията, Изпълнителна агенция "Морска администрация", Изпълнителна агенция "Автомобилна администрация" и др. |