ЕВН усъвършенства клиентското обслужване в кол центъра си
Автор: Екип Plovdiv24.bg 09:58 / 09.09.2008Коментари ()5430
©
Битовите и малките стопански клиенти на ЕВН вече имат възможност за автоматична проверка на текуща фактура за електроенергия с обаждане на сервизни телефони 0700 1 7777 и 0700 10 207, съобщиха от електроразпределителното дружество. По-добрата и бърза комуникация с клиентите е една от основните насоки, по които дружеството работи и се стреми непрекъснато да усъвършенства. Обслужването в телефонния център е насочено изцяло в услуга на клиентите с цел максимално да бъде улеснена тяхната връзка с компанията.

Голяма част от запитванията в телефонния център се отнасят до размера на задълженията за електроенергия. Клиентите и досега имаха възможност за автоматична проверка за фактурата си на специалния номер за проверка на фактура 0700 10 207. При обаждане на 0700 1 7777 бе необходима връзка с оператор.

От сега нататък всеки, който желае да узнае стойността на текущата си фактура за електроенергия, получава възможност за автоматична справка за това, без да е необходимо да разговаря с наш сътрудник, независимо от това кой от посочените телефонни номера e избран. По този начин информацията се предоставя по най-бърз и точен начин. Тази възможност допълва функционалността на телефонния център.

С това клиентите сега имат няколко възможности да получат справка за сметките на 2 телефонни номера: 0700 10 207 - на този специален номер за проверка на сметка клиентът има възможност да получи автоматична информация за текуща фактура, като е необходимо да въведе ИТН (номер на измервателна точка), който може да се вземе от предишна фактура. В този случай не е необходима връзка с оператор; 0700 1 7777 - след избора на този номер се избира "1" за тонално набиране и "1" за автоматична проверка, след което e необходимо клиентът да въведе ИТН. В този случай също не е необходима връзка с оператор.

В случай, че клиентът желае консултация за сметка, т.е. връзка със сътрудник на фирмата, трябва да избере 0700 1 7777 - след това "1" за тонално набиране и "2" за връзка със служител на телефонния център. С цел по-бързо и качествено обслужване е препоръчително също да се предоставя ИТН или клиентски номер (от предишна фактура).

Освен това информация за размера на текущата фактура клиентите могат да видят на интернет-страницата на дружеството след предварителна регистрация в сайта. Информацията за фактурите се зарежда веднъж месечно в интернет-страницата и е достъпна за битови клиенти.

29 висококвалифицирани и обучени специалисти в телефонния център са в помощ на потребителите на EVN Bulgaria 24 часа в денонощието при непрекъснат режим на работа. Те имат готовност да поемат до 4200 обаждания дневно, свързани с аварии, фактури, плащания, отчитане, както и и други клиентски въпроси.


Още новини от Новини от Пловдив:

https://www.plovdiv24.bg/novini/plovdiv/EVN-usuvurshenstva-klientskoto-obsluzhvane-v-kol-centura-si-58395
Copyright © Plovdiv24.bg. Всички права запазени.