Читател: Спряха ми тока и ми пожелаха "Приятна вечер на свещи"!
Автор: Екип Plovdiv24.bg 17:08 / 09.09.2014Коментари ()13150
© Plovdiv24.bg
Пловдивчанин изрази огорчението си на пощата на Plovdiv24.bg конкретно срещу ЕВН, но и не само. Ето за какво става дума:

Здравейте, пиша ви относно гаврата, която си правят хората от ЕВН с гражданите. Нямаше ме 5 дни от града и не съм си платил сметката за ток. На 1 септември на излизане от дома си видях екип на ЕВН, който ми спираше тока. Казаха ми да си платя и че ако платя експресна поръчка, до 15:00 ще ми го пуснат.

Отидох да си платя сметката и на въпроса ми "Не се ли прие закон, че нямат право да ти режат тока, а се начислява глоба, както е в Европа?", жената на гишето отговори "Това е за заблуда да клиента".

Заплатих за "Експресна поръчка" 20 лева и жената ми даде номер,на който аз трябвало да звънна и като ми вдигнели, щели да дойдат.

Благоволиха да се свържат с мен чак към 19:30 и на въпроса ми кога ще дойдат, ми се отговори "Утре до обяд" и служителката небрежно вметна "Приятна вечеря на свещи".

Искам да попитам тези закони в България за всички ли са?Какво значи експресна поръчка? Умишлено ли е тази гавра с народа в страната? Забавил си се със сметката и се връщаш в 18-и век, а ромите (цигани) не плащат с години и няма санкции за тях.

Защо питам аз? Защо? Нашите гласове не са ценни при избори ли?Или защото сме прости като овце и си плащаме всичко? Тогава не се чудете защо хората емигрират от тая скапана държава, да - скапана. Обичам Родината, но държавата е опорочена и обречена на гибел.

В момента тази такса все още съществува, обясниха пред репортер на сайта от електроразпределителното дружество. Припомняме и какво казаха на пресконференция в края на юли тази година представители на ЕВН точно по този повод:

EVN ще обжалва спечеленото от Сдружението за правна помощ на потребителите дело срещу електроразпределителното дружество за премахване на таксата от 19.90 лв. за възстановяване на енергоснабдяването. 

Директорът на EVN за България Йорг Золфернер обяви, че такава такса има и в други европейски страни като мярка срещу нередовните платци.

От своя страна Петър Костадинов от екипа на EVN обясни, че в самите фактури на потребителите е записано кога е крайният срок за заплащане на сметката.

"Какво по-ясно от това предупреждение?", риторично попита той.

Освен това компанията е въвела и услуга за предварително предупреждение за спиране на тока чрез SMS=

"Все пак, ако някой ще отсъства от дома си и не може да плати сметката за ток, или няма финансовата възможност, ние имаме опции, с които да решим проблема", добави Костадинов.

Той подчерта, че в подобни случаи потребителите трябва да се обръщат към EVN и да уведомяват за отсъствието си, липсата на средства и т. н. От компанията пък могат да предложат разсрочено плащане например.



Още по темата: общо новини по темата: 271
26.06.2020 »
03.03.2020 »
18.01.2020 »
10.04.2019 »
28.02.2019 »
02.07.2018 »
предишна страница [ 1/46 ] следващата страница

Още новини от Новини от Пловдив:

https://www.plovdiv24.bg/novini/plovdiv/Chitatel-Spryaha-mi-toka-i-mi-pozhelaha-Priyatna-vecher-na-sveshti--513542
Copyright © Plovdiv24.bg. Всички права запазени.