"Тези пешеходни пътеки за разлика от останалите светещи в града не са соларни и няма да се нуждаят от светлина, за да се зареждат. Те ще са с постоянно захранване - ниско напрежение 12 волта. Ще бъдат изградени специални каналчета, в които ще бъдат полагани захранващите кабели. Преди самата пътека ще има датчик, който ще се задейства от приближаващия се пешеходец и тогава светлините ще светват в червено. При напускане на пътеката светлините ще се изключват.
Това е кръстовище-убиец, на което неведнъж са ставали пътнотранспортни произшествия с фатален край. Затова прибегнахме до това решение, което е единствено по рода си както в България, така и в Европа. Проектът е канадски и се надявам да има положителен ефект. Още повече, че на бордюрите на самото колело ще бъде монтирано допълнително LED осветление", разясни за нашите читатели
Ральо Ралев.