Сериозно забавяне на пратките на клиентите при куриерска фирма
Автор: Екип Plovdiv24.bg 18:52 / 23.02.2024Коментари ()4070
© Plovdiv24.bg
Свързването на касовите апарати на търговците към Националната агенция за приходите (НАП) причини съществени проблеми за една от най-големите куриерски фирми у нас.

Важно е да отбележим, че целевата дата за въвеждане на еврото в България беше отложена с година, но подготовката у нас продължава. Държавата ни се надява да отговори на изискванията от 1 януари 2025 г. А преминаването към нова валута изисква както пренастройване на системите за етикетиране, така и на касовите апарати на търговците.

Това е причината вече повече от месец клиентите на куриерска фирма Speedy ("Спиди") да изпитват затруднение при получаване на пратките си. Според служители в колцентъра на компанията и такива в офисите на "Спиди" прекъсванията са с различна продължителност, като са варирали от 1 час до цял ден.

Проблемът се изразява в това, че пратки, които не са предварително платени онлайн не могат да бъдат платени в офисите и при доставка на адрес (т.нар. наложен платеж) и съответно не могат да бъдат получени от клиентите на куриерската фирма.

Представители на ръководството на "Спиди" потвърдиха, че през последните 24 часа куриерската фирма е имала технически проблеми със свързаността в различни точки, което не е позволявало плащане от страна на крайни клиенти.

"Към момента, тези проблеми са отстранени и клиентите ни получават и заплащат пратките си нормално", обясни пред money.bg Иван Тотев, "Маркетинг и девелопмент" директор в "Спиди".


Още по темата: общо новини по темата: 391
28.05.2024 »
21.05.2024 »
18.05.2024 »
17.05.2024 »
17.05.2024 »
14.05.2024 »
предишна страница [ 1/66 ] следващата страница

Още новини от Национални новини:

https://www.plovdiv24.bg/novini/Bylgaria/Seriozno-zabavyane-na-pratkite-na-klientite-pri-kurierska-firma-2016071
Copyright © Plovdiv24.bg. Всички права запазени.