Клиентка: Четете внимателно какво подписвате!
Автор: Диана Бикова 17:58 / 11.12.2022Коментари ()26414
©
Пловдивчанка се свърза с Plovdiv24.bg, за да се оплаче от мобилния оператор А1. Ето какво сподели:

"Аз съм един от първите абонати на А1, още когато бяха МТел. Купих преди време телефон на изпращане, но три пъти досега съм им го давала за ремонт. В момента за четвърти път е на поправка и ползвам техен служебен. Четох, че след трети ремонт трябва да заменят апарата, защото това означава, че не може да се поправи, но те не искат да ми дадат нов.

Отидох в обслужващия офис, за да попитам каква сума трябва да внеса, за да го изплатя напълно и да си взема друг, пак на изплащане. Момчето ми каза, че е 33 лева и аз поисках веднага да ги внеса. Той обаче ми отговори, че мога чак на 29-ти декември да го направя, но тогава не се знаело дали ще има телефони. Попитах също кога ми изтича договора, защото съм забравила. Бях шокирана, когато ми каза, че е до април 2024 г.

Нямам спомен да съм подписвала нов договор за удължаване на срока на телефона. По-късно се сетих, че през пролетта бях поискала да прехвърля и  телевизията към А1. Тогава ме предупредиха, че таксата ми ще се увеличи с 5 лева от 18 на 23 лева. Няколко дни след това дойде едно момиче, направи оглед и каза, че не могат да пуснат кабели, защото тръбата била смачкана. Затова се наложи да преподпиша договора с досегашния телевизионен оператор. 

Аз пазя всички документи и сега намерих в папката за А1 анекс към договора. В него обаче не пише, че ще ползвам телевизия, а е само за телефонна услуга. Сега искам този анекс да се анулира, защото се чувствам излъгана. 

Искам да предупредя всички хора, особено по-възрастните, внимателно да четат какви документи подписват, за да не бъдат неприятно изненадани като мен.".


Още новини от Новини от Пловдив:

https://www.plovdiv24.bg/novini/plovdiv/Klientka-Chetete-vnimatelno-kakvo-podpisvate-1491028
Copyright © Plovdiv24.bg. Всички права запазени.